torsdag 21 november 2013

Han den där med stort H

Jag måste skriva ett litet, ganska kort inlägg om min fantastiske sambo ( ska jag skriva hur fantastisk han är så tar det hela veckan och ni hinner tröttna innan ni läst halva)

Han är den mest kärleksfulla och omtänksamma människa jag vet, och han visar det på sitt eget lilla speciella sätt. Han kommer inte hem med rosor stup i kvarten, han kan glömma bort att ge mig en blomma när jag fyller år.. Men han ger mig det jag vill ha och behöver. Han kan komma hem med en present mitt i allt, för att han vet att jag vill ha den, han kan överraska en med en ros på bilen när man kommer ut från jobb. Och nu senast, efter att jag nattat Ella hade han förberett för en massagestund. Så jag fick en HELKROPPS massage en tisdag kväll, bara för att.. Underbara människa! Du är mitt allt!

Den finaste pappan, trött, sliten men ack så lycklig


Tack för allt du ger mig. Du förgyller mitt liv.
Världens bästa sambo
Världens bästa vän
Världens bästa pappa
Världens bästa extra husse

I mina ögon är du det vackraste som finns. 
Jag älskar dig Fredrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar