tisdag 19 november 2013

Tisdag

Jag tog mig i kragen och genomförde dagens gympass! Och nya passet är ingen lek! Det är slut med muskelkontakt nu, nu kämpar jag så svetten sprutar, SKÖNT! Ser väl ut som en strandad val när jag försöker hålla balansen på pilatesbollen, men det bjuder jag på.

 Nu börjar allvaret, nu skall Olga ha mig att jobba! Känner smaken av blod, svett och tårar redan...


 Dagens mat!
Frukost: Skinka, kokt ägg och en persimon ( bild 1 )
Lunch: Ceasarsallad på Maxinge.
Mellanmål: Keso med skivat päron och pepparkakskrydda ( Bild 2 )
Middag: Pesto/fetabakad lax med ugnsstekta rödbetor/morötter/batat. Avokado, keso och majs som tillbehör. ( Bild 3 )
Kvällsmål: Laxröra med avokado och en surskorpa

Dagens Ella
För att hålla fröken vaken innan kvällsgröten passade vi på att handla lite. När mamma kommer till kassan håller pappa och Ella på att plocka i kassarna... jaja, till och med killen i kassan skratta. Ella också för den delen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar